09:00 – 20:00

Maandag tot Vrijdag

Willemstraat 24

NL 4811 AL, Breda

+31(0)76 -5623788 NL

Welkom bij EVS (Europese Vastgoed Service B.V.) Wij hebben meer dan 20 jaar ervaring in Europees Vastgoed!
17 August 2018

09:00 – 20:00

Maandag tot Vrijdag

Willemstraat 24

NL 4811 AL, Breda

+31(0)76 -5623788 NL

Ik heb een klacht

Bent u niet tevreden over de dienstverlening van EVS? Dan kunt u hier uw klacht indienen. Wij nemen uw klacht altijd serieus.

​​Wij vinden het belangrijk om van u te horen wat u van onze dienstverlening vindt. Ook wanneer u niet tevreden bent. Het is een kans om onszelf te verbeteren. Dat doen we graag. Omdat we willen dat u tevreden bent.

Hoe dien ik een klacht in?

Klachten kunnen schriftelijk worden ingediend door deze aangetekend te verzenden aan:

EVS – Europese Vastgoed Service B.V.

Willemstraat 24

4811 AL Breda

Als u uw klacht schriftelijk indient, denk er dan aan uw adres- en contactgegevens te vermelden. Ook is het belangrijk dat u aangeeft om welke dienstverlening, afdeling en eventueel medewerker het gaat.

Schrijf in uw brief wat er is gebeurd. Schrijf ook waarom u niet tevreden bent over de dienstverlening van EVS. Wilt u ook laten weten of u een reactie wilt? Als u geen antwoord wilt, gebruiken we uw klacht alleen om onze dienstverlening te verbeteren.

Wanneer krijg ik een reactie?

Heeft u een klacht ingediend? Dan neemt een medewerker van ons telefonisch contact met u op. Soms kunnen wij uw klacht meteen verhelpen. Lukt dat niet, dan neemt de medewerker de verdere gang van zaken met u door. Wij doen ons best om uw klacht binnen 3 weken af te handelen.

Bel me niet

Het kan zijn dat u wordt gebeld door een van onze adviseurs of partners omdat u dat in het verleden heeft aangeven dat u telefonisch of per e-mail op de hoogte wilt blijven van het vastgoed in het algemeen. Wilt u dit niet meer? Dat kan. U kunt dit direct aangeven aan de persoon die u aan de telefoon hebt of u kunt zich via onze website afmelden. Tevens adviseren wij u ook om dit aan te geven bij het Bel-me-niet Register.

Wat is het Bel-me-niet Register?

Het Bel-me-niet Register is een register met namen en telefoonnummers van consumenten die hebben aangeven niet meer gebeld willen worden door bedrijven. Het Bel-me-niet register is opgericht namens de overheid en ontwikkeld voor consumenten. De Stichting infofilter beheert het register.

Hoe kom ik in het Bel-me-niet Register?

Wilt u niet meer ongevraagd gebeld worden? Dan kunt u zich gratis aanmelden via de website www.bel-me-niet.nl. Uw inschrijving is oneindig geldig. Dat betekent dat u zich eerst zelf moet afmelden als u toch weer telefonische informatie wilt ontvangen van bedrijven. U kunt bij het Bel-me-niet Register ook aangeven welke specifieke organisaties of bedrijven u wel mogen bellen. Klik hier voor het Bel-me-niet register

Top